Osnovna glazbena škola Kontesa Dora
Dore Pejačević 2, Našice
KLASA: 406-01/19-01/2
URBROJ: 2149-14/01-19-2
U Našicama, 8. svibnja 2019.
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
Naručitelj Osnovna glazbena škola Kontesa Dora iz Našica, ul. Dore Pejačević 2 (OIB: 63790869358), pokrenuo je postupak jednostavne nabave za restauraciju glazbenog instrumenta: klavira Steinway and Sons, izrađenog 1888. godine.
Poziv na dostavu ponuda objavljuje se dana 8. svibnja 2019. godine na internetskim stranicama OGŠ Kontesa Dora https://kontesadora.hr/category/javna-nabava te se istovremeno upućuje elektroničkom poštom na adrese neovisnih gospodarskih subjekata.
Sukladno članku 12. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ 120/16) za usluge procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna bez PDV-a (tzv. jednostavna nabava) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi, već provodi postupak jednostavne nabave sukladno odredbama Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave robe, radova i usluga (KLASA: 012-04/18-01/3, URBROJ: 2149-14/01-18-1 od 26. veljače 2018.) te Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave robe, radova i usluga (KLASA: 012-04/19-01/3, URBROJ: 2149-14/01-19-1 od 25. ožujka 2019.).
Vrsta postupka nabave: Jednostavni postupak
Procijenjena vrijednost: 155.000,00 kuna (bez PDV-a)
Evidencijski broj nabave: JN 2/19
- OPĆI PODACI O NARUČITELJU
Osnovna glazbena škola Kontesa Dora
Dore Pejačević 2, Našice
OIB: 63790869358
Tel./fax: 031/611-002 i 613-574
Web stranica: www.kontesadora.hr
- PODACI O PREDMETU NABAVE
Predmet nabave: Usluga restauracije klavira Steinway and Sons
Mjesto i godina izrade: New York, 1888. godine.
Broj i slovo: C- 63 610 (model koji je vidljiv na poklopcu konstrukcije klavira),
Model čelične konstrukcije: 8/6.89, 1183 1
Dužina klavira: 2070 mm
Širina klavira: 1650 mm
Visina klavira: 980 mm
Manual A2 – A4
Pedale – Forte, Piano
Tipke: Bijele obloge od slonove kosti, crne obloge od ebanovine
Rezonanc daska: gusta smreka – drvo Emerika
Štimštok: šest slojeva drva
Kučište klavira: četiri sloja drva borovine
Noge klavira: drvo mahagonija
Restauracija predmeta nabave mora nužno uključiti:
- demontažu i montažu klavira
- brtvljenje kućišta klavira
- zaštitu kućišta i ostalih drvenih dijelova
- generalno restauriranje tonske trakture
- montiranje zatvarača magnetnog poklopca klavijature
- montažu novih bas-čeličnih žica klavira
- restauriranje ukrasnih motiva na nogama klavira zlatnim kistom
- intonaciju i močenje sa crnim močilom te politiranje politurom od sjajnog limuna
- intonaciju i harmonizaciju
- generalno uglašavanje, štimanje
Sav materijal za restauraciju mora uključivati original dijelove za klavire Steinway and Sons.
Ponuda mora biti izražena u kunama, mora biti iskazana s popustima te mora uključivati sve materijalne, nematerijalne, zavisne i ostale troškove (popuste, troškove prijevoza i dr.)
- KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: najniža cijena.
- ROK, MJESTO I NAČIN IZVRŠENJA USLUGE:
Restaurirani klavir se isporučuje na adresu Naručitelja, odnosno na adresu Osnovne glazbene škole Kontesa Dora, Dore Pejačević 2, Našice.
Restaurirani klavir mora biti isporučen najkasnije u roku od devet mjeseci, računajući od dana potpisa Ugovora o restauraciji klavira Steinway and Sons iz 1888. godine.
- OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA:
Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako utvrdi da postoje razlozi za isključenje sukladno članku 251. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16).
– za potrebe dokazivanja da ne postoje osnove za isključenje iz čl. 251. Zakona o javnoj nabavi, Naručitelj će kao dostatan dokaz prihvatiti Izjavu o nepostojanju razloga za isključenje koja se nalazi u Prilogu II. ovog Poziva na dostavu ponuda, a koja mora biti potpisana i ovjerena od strane osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta.
- UVJETI SPOSOBNOSTI
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Gospodarski subjekt mora biti upisan u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njihovog poslovnog nastana.
– kao dokaz ove sposobnosti gospodarski subjekt dostavlja izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
- NAČIN I ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Ponuda se za ovaj postupak jednostavne nabave dostavlja se preporučenom pošiljkom.
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja navedenu u dokumentaciji o nabavi. Na omotnici ponude mora biti naznačeno: OSNOVNA GLAZBENA ŠKOLA KONTESA DORA, Dore Pejačević 2, Našice 31 500, s naznakom „NE OTVARAJ – PONUDA ZA POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE–JN 2/19.
Na omotnici treba navesti naziv i adresu ponuditelja.
Ponuda zainteresiranih subjekata mora biti dostavljena najkasnije do 22. svibnja 2019.
- ROK VALJANOSTI PONUDE
Rok valjanosti ponude mora biti najmanje 30 dana od zadnjeg dana za dostavu ponude.
- NAČIN IZRADE PONUDE
9.1. Podaci o ponudi
Ponuda sa svim traženim prilozima podnosi se na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu. Ispravci u ponudi moraju biti izraženi na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom osobe ovlaštene za zastupanje ponuditelja.
9.2. Sadržaj ponude
Ponuda mora sadržavati:
– Popunjen, potpisan i ovjeren Ponudbeni list (Prilog I.)
– Popunjena, potpisna i ovjerene Izjava o nepostojanju razloga isključenja ( Prilog II.)
– Dokaz sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti
9.3. Način određivanja cijene ponude
Cijena ponude iskazuje se na Ponudbenom listu (i to: bez PDV-a, iznos PDV-a te ukupna cijena s PDV-om). Cijena ponude iskazuje se u kunama i piše se brojkom. U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
Ako gospodarski subjekt nije u sustavu PDV-a, u Prilogu I.- Ponudbeni list, na mjesto predviđeno za upis cijene s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjesto predviđenom za upis cijene bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno ili se upisuje 0,00. Cijena je nepromjenjiva za cijelo vrijeme trajanja ugovora.
9.4. Otvaranje ponuda
Otvaranje ponuda nije javno. Ponude će se otvarati najkasnije tri radna dana nakon isteka roka za dostavu ponuda.
- ROK, NAČINI I UVJETI PLAĆANJA
Plaćanje od strane Naručitelja izvršiti će se na račun isporučitelja najkasnije u roku od 30 dana nakon izvršenja predmeta nabave, na temelju izdanog računa.
- JAMSTVA:
11.1. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora:
Izvršitelj je dužan nakon primitka potpisanog Ugovora, a najkasnije u roku od 10 dana, naručitelju predati jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u vrijednosti 10% (deset posto) ugovorenog iznosa bez poreza na dodanu vrijednost, u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice, bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29., stavka 2. Zakona o obveznim odnosima.
11.2. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku:
Izvršitelj je dužan nakon izvršenja usluge, a najkasnije u roku od 10 dana, naručitelju predati jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u vrijednosti 10% (deset posto) ugovorenog iznosa bez poreza na dodanu vrijednost, u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice, bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima.
- OBAVIJEST O REZULTATIMA
Odluku o odabiru ili poništenju postupka Naručitelj će donijeti najkasnije u roku od 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. Obavijest o odabranom gospodarskom subjektu naručitelj će bez odgode istovremeno dostaviti svakom ponuditelju putem elektroničke pošte.
Na Odluku o odabiru ili poništenju nije dopuštena žalba.
Naručitelj i gospodarski subjekti mogu za vrijeme roka za dostavu ponuda zahtijevati objašnjenja i izmjene vezane uz dokumentaciju o nabavi, a javni naručitelj dužan je odgovor dostaviti zainteresiranoj strani.
Kontakt osoba: Marina Kopri
telefon/faks:031/611-002, mobitel: 091/890-1969
e-mail adresa: kontesadora@gmail.com
S poštovanjem,
STRUČNO POVJERENSTVO
|